- 0 +

Skip to navigation

malaykord_image JOM! Follow Instagram kitorang @malaykord_official

Chord List

:
09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW
TOP | 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW

Aziz Harun feat Bunga - Dua Puluh Dua Puluh Chord



Aziz Harun feat Bunga - Dua Puluh Dua Puluh Chord

Home > > > Aziz Harun feat Bunga - Dua Puluh Dua Puluh Chord > > Aziz Harun feat Bunga - Dua Puluh Dua Puluh Chord


Report Chord



G
2020, ku ingin nak berubah 
D
Tapi 2020 penuh masalah
G
Ku ingin belajar tuk dapatkan degree,
D
Tapi sebab covid aku di sini

G
Aku tak tahan tengok muka abangku,
Em
Masuk bilik, tapi tak pandai tutup pintu
G
Ku ingin bersabar tapi aku marah
D
Sebab aku tak boleh keluar rumah


       Am          Bm
Tak boleh salam salam,
        C
Sampai bila ku nak duduk diam

G    D
2020 kau tak Indah,
Em   G           C
2020 kau tidak mudah 
   C  Am       D
untuk aku fahami

G    D
2020 ku dah cukup
Em   G
2020 ku tak sanggup, 
   C  G      C
untuk bersamamu  lagi
      D
Lebih baik aku ma..


G
Jangan jangan begitu 
Em
Sabar dulu fikir satu satu
G
Diri aku pun nak mati kutu 
G
Jangan buntu masih ada tahun baru
G
Now hear me say 2021
Cm
Nak bebas berlari kemana pun Aku tuju 
G
Tanpa risau 
Walau bukannya mudah 
Am              C
Tapi ku pasti semua kan berubah 

       Am          Bm
Tak boleh salam salam,
        C
Sampai bila ku nak duduk diam


     G      D  
Jadi 2021 harap kau indah
G      D              C
2021 please jangan susah
  G       C                D
Aku tak ingin guna mask lagi

 G    D 
2021 datang lah cepat
Em   G          C
2021 aku dah penat
    G                C     
Tak sanggup hidup macam ini 
        D
Lebih baik aku ma..


   F
Berdoa kepada yang satu, 
       Em
terima kasih kerana hidupku,
           F
Masih bernafas di muka bumi mu
     D
Maafkan ku..


     G      D  
Jadi 2021 harap kau indah
Em      D              C
2021 please jangan susah
  G       C                D
Aku tak ingin guna mask lagi

 G    D 
2021 datang lah cepat
Em   G          C
2021 aku dah penat
    G                C     
Tak sanggup hidup macam ini 
        D         G
Lebih baik aku ma..


#Malaykord



Title: Aziz Harun feat Bunga - Dua Puluh Dua Puluh Chord
Artist: Aziz Harun , Bunga
Review:
Author:
Rate: 4 dari 5
Posted On:


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]





Play Youtube
Play Tutorial Guitar


Siapa Aziz Harun?

Siapa Bunga?


View All Comments
<
>


Tidak Dapat Apa Yang Anda Cari? Request Chord Disini!