MK Tamparuli - Kejar Masa Haa Tepuk Chord

🌙
A#m F A#m F

 A#m
Aku kejar masa kejar 
A#m
bukan suka suka
      A#m
Layan dia buang masa
   A#m
Biarkan diaorang dekat bawah
A#m
Jadi kita atur langkah
A#m
Langkah berjaga jaga
        F#      
Ramai masih mahu cuba
     F
Tapi tak cukup senjata
       A#m
Jadi pandangan aku berbeza
Kita tak pernah sama
       A#m
Aku takpernah dengar nama
       A#m          -F
Aku taknampak mana muka
       A#m
Jadi kau rasa kau siapa

       A#m
Aku ada gang, profesional
       A#m
Running with my Clique, haa international
       A#m
Terlalu banyak yes ya jarang dapat no
                       F
Terlalu banyak show ya jarang tak penuh
A#m
So making move
We make it move
A#m
Tak ada jalan singkat tak ada jalan pintas
A#m
Nak duit tingkat tingkat terpaksa kerja keras
  F#      
Awek awek korang terpikat 
-F
macam ku pakai susuk

A#m
Tercucuk
Dah masuk
Tak undur
Dah masyuk
        F# 
Tengok bawah dia duduk tak kisah dia angguk
     F
Halamak lupa nama halamak siapa dah?
    A#m
Gua cut tak kisah
Lu nak what? Oh pakwe dia
A#m
Banyak mulut nak benci
Cakap lah apa ku tak henti
A#m
Susah susah sampai sini
Nak langgar ku tak lari
        F
Sorry bro hari ni kami menang lagi

A#m
Ha tepuk
A#m
Ha tepuk
A#m
Ha tepuk


Play Tutorial Guitar


Senarai Chord MK Tamparuli


Siapa MK Tamparuli?

Cari Barang Berkenaan MK Tamparuli



Loading....

Chord Lain:

Chord Suggestion:
<
>

Youtube - 0 + Autoscroll 0 Transpose