Skip to navigation

malaykord_image Malaykord APP 2019 version! Download now!

Chord List

:
09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW
09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW | TOP

Elyana - Raya Balik Chord



Elyana - Raya Balik Chord

Home > > > Elyana - Raya Balik Chord


Bm E A A
Bm E A A
Bm E A A
Bm E A A

E

E A
Yang dari kota balik ke kampung
Bm E A A
Yang jauh merantau pun balik kampung
Bm E A A
Orang kampung pun sudah balik kampung
Bm E A A
Bukan orang kampung pun balik kampung

Bm E A A
Bm E A A

Bm E A A
Pak Maon pun dah balik kampung
Bm E A A
Makcik Azizah juga balik kampung
Bm E A A
Uncle Apek pun ikut balik kampung
Bm E A A
Tapi Pak Bajet jer tak balik kampung
Bm E A A
Aaaa...
Bm E A A
Sedihnya

E E E E
Aaaa


E Am
ohh  hari dah raya
G E
Jangan tak raya
E Am
Ini hari raya

G 

E Am
Oo..hari dah raya
G E
Baliklah kampung
E C
Jangan tak raya
B E A
Jangan tak raya

E

Bm E A A
Ketupat rendang
Dah tunggu kat kampung
Bm E A A
Kuih muih pun dah lepak kampung
Bm E A A
Duit raya siap balik ke kampung
Bm E A A
Tunggu apa lagi 
Jom Balik Kampung

Bm E A A
Bm E A A

Bm E A A
Pak Maon pun dah balik kampung
Bm E A A
Makcik Azizah juga balik kampung
Bm E A A
Aci Nacumi ikut balik kampung
Bm E A A
Tapi Pak Bajet jer tak balik kampung
Bm E A A
Aaaa
Bm E A A
Sedihnya

E A E E 
ooo aaa

E Am
Oo..dah raya balik
G E
Baliklah raya
E Am
Ini hari raya

G

E Am
Oo..dah raya balik
A E
Baliklah kampung
E C 
Jangan tak balik
B Am
Jangan tak balik

E E E E A

Bm E A A
Bm E A A
Bm E A A
Bm E A A

B E A
Yang dari kota balik ke kampung
Bm E A A
Yang jauh merantau pun balik kampung
Bm E A A
Orang kampung pun sudah balik kampung
Bm E A A
Bukan orang kampung pun balik kampung

Bm E A E A
Aaa seronoknya

A A E 


E Am
Oo..dah raya balik
G E
Baliklah raya
E Am
Ini hari raya

G

E Am
Oo..hari dah raya 
A E
Baliklah kampung
E C 
Jangan tak raya
G Am
Jangan tak raya

E


E E E Am
Hari Raya!


#Malaykord



Title: Elyana - Raya Balik Chord
Artist: Elyana
Review:
Author:
Rate: 4 dari 5
Posted On:


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]





Play Youtube
Click to view Comment

Yonny feat Caprice - Takut Chord



Yonny feat Caprice - Takut Chord

Home > > > Yonny feat Caprice - Takut Chord > > Yonny feat Caprice - Takut Chord



D F#m Bm G 
D F#m Em G

D
ku takut hidup aku takut mati
F#m
aku takut selok belok kehidupan ini
E
aku takut satu hari nanti aku lupa
G
takut lupa diri takut jatuh dan berluka

D 
satu hari nanti pati ada yang kan pergi
F#m
satu demi satu jatuh hari demi hari
E
kalau aku pergi ku takkan kembali
G
janganlah pergi janganlah pergi

F#m
ku takuti janji yang tak dimakburi
F#m
ku takut masalah yang menanti
Em
ku takut segala yang ku kan hadap
G
hidup ini gila memang gila babi

F#m
kut takuti nafasku dicuri
F#m
ku takuti kamu dan diri ini
Em
segala cabaran yang aku bakal tempuhi
G
kut akut segalanya di dunia ini

D
masih ada lagi masa untuk
F#m
lihat dunia berputar tapi
Em
masa kita sangat suntuk
G
ku takut jika ita tidak cukup nanti

D
kalau aku sudah lupa janji
F#m
yang pernah aku janjikan itu
E
tolong maafkan 
G
ku 
F#m
sebab aku takut

F#m Em G

D
Sebab aku takut

F#m Em G

D
apa yang ku nak buat
kalau ibu dah mati
F#m
apa yang ku nak buat
rumah dan jiwa sunyi dah
Em
buat apa ku luangkan masa ku
G
beli bunga lepas badan ditanam

D
sebab dulu ku muda dunia sudah
F#m
dekat tangaku tapi aku lupakan suara
Bm
oh tuhan sila beri penebusankan
G
bukan dosa tapi masa yang sudah lalu

D
ku takut hidup aku takut mati
F#m
aku takut selok belok kehidupan ini
E
aku takut satu hari nanti aku lupa
G
takut lupa diri takut jatuh dan berluka

D 
satu hari nanti pati ada yang kan pergi
F#m
satu demi satu jatuh hari demi hari
Bm
kalau aku pergi ku takkan kembali
G
janganlah pergi janganlah pergi






#Malaykord



Title: Yonny feat Caprice - Takut Chord
Artist: Caprice , Yonny
Review:
Author:
Rate: 4 dari 5
Posted On:


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]





Play Youtube
Click to view Comment
<
>


Tidak Dapat Apa Yang Anda Cari? Request Chord Disini!